Subject: RE: Avaliku teenistuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus
From: "Inge Mirov" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: Elis-Ketter Müürsepp
Date: Wed, 27 Mar 2024 13:36:11 +0200

Tere!

Saadan Eesti Ametiühingute Keskliidu arvamuse ja ettepanekud eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Eesti Ametiühingute Keskliit

Laulupeo 24, Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 6, 2024 10:56 PM
To: Teenistujate Ametiliitude Keskorganisatsi0on <[email-masked]>; Kalle 
Liivamägi <[email-masked]>; Eesti Ametiühingute Keskliit 
<[email-masked]>; Vabariigi Presidendi kantselei <[email-masked]>; Riigikohus 
<[email-masked]>; Riigikogu Kantselei <[email-masked]>; 
Õiguskantsleri Kantselei <[email-masked]>
Subject: Avaliku teenistuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Avaliku teenistuse seaduse ja teiste seaduste muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 06.03.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/1140-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.